čtvrtek 17. září 2015

nekupujte zajíce v pytli..

.. s těmi v krabici máte jistotu, že nešlápnete vedle, pokud umíte ocenit kvalitní potraviny a koukáte na složení. O Zajících v krabici už toho bylo napsáno hodně a ačkoli víte, že se snažím vyrobit si vše sama a nejsem fanda polotovarů, i já tento projekt ráda podpořím. Není totiž samozřejmě v mých silách vytvořit vše, co v kuchyni potřebuji, a to pak o to víc ocením, že někdo nabízí nebo vzrušující formou šíří kvalitní potraviny. Sami se můžete podívat na obsah zajíců z již uplynulých měsících a přesvědčit se, že jde většinou o potraviny bez palmového oleje, přidaného cukru a tuku atp. Složení vám navíc přizpůsobí, uvedete-li do formuláře, že jste vegan nebo celiak. Pokud vám něco zachutná, žádné strachy - všechny výrobky pak bez problému zakoupíte na zaječím e-shopu. Objednat doporučji rovnou se zajícema, vyhnete se tak platbě poštovného :)

Za takovou hezkou krabici zaplatíte jednotnou částku a nevíte, co vás čeká, a tak si vlastně kupujete narozeninovou krabici plnou překvapení. Ideální pro všechny, kteří rádi ochutnávají, experimentují a nebo naopak pro ty, kteří vždy sáhnou po tom svém osvědčeném a netroufnou si něco nového a netradičního koupit. 


Přátelé, tohle se mi líbí!, prohlásila jsem hned, když se projekt rozjížděl. Bohužel se vždy našel důvod, proč jsem nevyplnila formulář a krabici si neobjednala. A když na to byl čas a myšlenky, byla jsem v zahraničí, že jo! Teď jsem honem využila toho, že pobývám na jedné adrese(co vám budu povídat, taky jsem si při zabydlování uvědomila, že by se mi hodila ta krabice do pokoje), do poznámek napsala, že prosím jen o veganské produkty(vypadá to ale, že vše bylo rostlinné pro všechny) a těšila jsem se ještě víc, než jsem čekala - cestou na poštu jsem si už opravdu nepřipadala dospělácky. Se zajícema se prostě vrátíte do let, kdy jste prošmejdili celý dům s nadějí, že najdete pečlivě ukryté vánoční dárky.
Navíc jsem se dobrovolně napínala a a balíček nerozbalila, dokud jsem si nebyla jistá, že si s ním můžu udělat pyžamovou párty, jak se sluší a patří. 

Kromě jedlého obsahu najdete v krabici milý průvodní dopis, veškeré informace k produktům a jejich výrobcům, ale taky kartičky s recepty - tipy, jak přibalené potraviny zpracovat. Všechny byly veganské


Upřímně, osobně bvch ocenila větší poměr surovin, které bych mohla sama v kuchyni zpracovat a byly by mi tak výzvou. Chápu ale, že většina odběratelů ocení, když může zásilku přímo konzumovat. Těm pak minimálně ta ze září musela udělat radost.

Ananasová tyčinka(100% Fruit Pure Bar - Allos)
Nejmenší tyčinka, jakou jsem kdy měla s kvalitami, které mnoha jiným chybí. Já totiž často slupnu tyčinku a mám po ní velkou chuť a potřebu sníst další. To se tady nekonalo. Skvěle zasytí a uspokojí. A to se skládá jen z ovoce.


Patifu - tofu paštika, příchuť Delikates
Najde se ještě někdo, kdo nezná Patifu paštiky? Tak to toho využijte, až se budete balit třeba někam pod stan. Nabízí 9 příchutí, všechny samozřejmě rostlinné.

Granola s arónií  a chia semínky
Už si ani nepamatuji, kdy jsem si naposledy koupila hotovou granolu. Berme to tak, že se nerozmazluji, ale obohacuji se o nové chutě a nápady :)) Ruku na srdce, slyšeli jste někdy o arónii? Já ne. Nemusela jsem ale ani googlit, přiučila jsem se okamžitě z přiložených materiálů. Oslazena je samozřejmě jen rostlinnými sirupy.


Slané krekry s rozmarýnem
Něco, co kupuji výjimečně. Třeba k vínu. Pro někoho, kdo rád zobe chipsy, by to ale mohla být zajímavá zdravá alternativa. Jsou totiž ze špaldové mouky a kokosového oleje! Tentokrát jsem je totiž samozřejmě hned načala a ochutnala.


Novodvorská hořčice s petrželí a česnekem
Ta mě pobavila. Totiž.. jedinou hořčici, co jsem kdy sama koupila, byla suvenýr, který jsem vezla tátovi z Francie. Teď je jasný, že mi obohatí jídelníček. Už totiž vymýšlím, co s ní. A tak koukám na skromné složení a říkám si, že zdravější hořčici jsem určitě nikdy nejedla. 


Podrobnější info o zajících najdete na: http://www.zajicivkrabici.cz/. Existuje ale vůbec ještě někdo, kdo o zajících neví?

2 komentáře: